jueves, 26 de abril de 2012

Dla Ani, Moniki, Magdy, Marty i wszystkich innych zainteresowanych tematami ekonomicznymi:)

Hola a todos,
niektórzy z Was interesują się ekonomią globalną. Na pewno nawet jak się specjalnie tym nie interesujecie, jesteście zaniepokojeni tym bo dzieje się dzisiaj na świecie. Może nawet pytacie się DLACZEGO?
Ja też się pytam: dlaczego mimo że jestem ubezpieczona i zapłaciłam ok 8000 zł odkąd pracuję tylko na samo ubezpieczenie zdrowotne, w ciągu dwóch ostatnich miesięcy musiałam wydać 600 zł na prywatnych lekarzy i badania? Coś mi tu nie gra. Me pregunto : ¿Adondé va a parar todo este dinero?

Jeśli chcecie się dowiedzieć jak funkcjonuje ten system, mam coś dla Was:)
Wejdźcie na stronę Nowej Ekonomii i zapiszcie się na naprawdę niedrogie internetowe seminarium.
Jednym z wykładowców jest mój tata:) Ale nie dlatego to reklamuję. Tylko ponieważ, jeśli nie zrozumiemy jak ten system działa, będą z nas zdzierać przez całe nasze życie.



No hay comentarios:

Publicar un comentario